Senin, 23 Mei 2011

message HYUNGSHIK ZE:A (fanface)

english:

Call me hyung

Celebrating Coming-of-Age Day
To everyone who congratulated me
Thank you so much ..^^
I’ll hold on to being Hyungsik the child
Seems like just a few days ago ..ㅋㅋㅋ
But deep down in my heart, I did anticipate a little for this day ~^_^ㅋㅋ
Congratulations to those celebrating Coming-of-Age Day with me
And
I, Hyungsik,
Will become a more hardworking and handsome person
Thank you for always loving me
ZE:A!!
Thank you for congratulating my coming of age^_^
I’m happy to be ZE:A…^^
I love you everyone♥


trans:

telefon aku hyung

merayakan ulang tahun ku
untuk semuanya yang telah menyelamati saya
terimakasih banyak..^^
kerasa baru beberapa hari.. ㅋㅋㅋ
tapi dari hatiku yang terdalam, aku mengantisipasi hari ini sedikit~^_^
ㅋㅋ
selamat untuk siapaun yang merayakan ulangtahunnya bersamaan dengan saya
dan
saya, Hyungshik,
akan menjadi pekerja keras dan pria yang ganteng
terimakasih atas cinta kalian kepada saya
ZE:A!!
terimakasih untuk telah merayakan ulangtahun saya^_^
aku bangga menjadi ZE:A...^^
aku mencintai kalian semua♥


21 05 2011

by: clarinda puspitajati
credits: keksprinzessin.wp.com
via: kodak loverz indo

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Read First and please respect

Arsip Blog

LIZLEMAGAZINE